dijous, 2 de desembre del 2010

Foncia

©Yvan Zedda

Hola amics i amigues

Sóc en Michel Desjoyeaux. Fa dos dies que el nostre vaixell, el Foncia, va arribar a Barcelona a bord d’un mercant provinent de l’illa de Martinica, on vem arribar fa unes setmanes després d’acabar la regata de la ruta del Rom. Aquesta regata creua l’Atlàntic des de Saint Malo, a la Bretanya Francesa, fins a Pointe à Pitre, a l’illa de Guadalupe.

Ara ja hem arribat a Barcelona i aquest dies posarem el vaixell a punt per tornar a sortir a navegar el dia 10 i preparar-nos per la sortida del 31 de desembre. Tinc ganes de tornar als mars del sud. L’any passat hi vaig estar tot sol quan vaig participar a la Vendée Globe, la volta al món a vela en solitari. Va ser una regata molt dura però al final l’esforç va valer la pena. Vaig aconseguir arribar a Les Sables d’Olone el primer, tot un èxit.

Nois i noies, jo sóc en François Gabart. Tinc moltes ganes de navegar amb en Michel perquè ha participat en vàries voltes al món i té molta experiència. Tothom el coneix com "el professor", perquè és un gran mestre de la navegació i s’aprenen moltes coses d’ell.
©Benoït Stichekbaut
En fi, a partir del dia 18 ens veurem pel pantalà on esperem les vostres visites. Sabem que sou molts els que ens seguireu. La nostra intenció és arribar a Barcelona el més amunt possible a la classificació.

Abans d’acomiadar-nos us convidem a veure el vídeo de la construcció del Foncia, el vaixell que ens ha de portar a donar la volta al món.

Bona singladura a tots!

Michel Desjoyeaux
François Gabart

Web personal de François Gabart
Web de l’equip

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada