dimarts, 14 de desembre del 2010

Prova 1: Renault Z.E.


Hola a tots i totes,

Ja queden només 16 dies per a la sortida i ho tenim gairebé tot apunt. Aquests dies hem estat preparant el vaixell i d'aquí a dos dies ja ens instal·larem al pantalà a esperar el dia 31. Jo vaig participar en l'edició anterior de la Barcelona World Race i la veritat és que va ser una experiència inoblidable. El nostre quart lloc en la classificació general se'ns va quedar curt  després d'una lluita dura contra l'equip de Dominique i Michèle, que aquest any torna a competir. El nostre gran repte és millorar aquesta classificació.
 

Per a aquesta edició, el meu company de navegació és Toño Piris. Ja portem molts mesos junts i ens entenem molt bé i el vaixell està responent de meravella. El coneixem molt i esperem que el dia 31 faci un bon paper a la línia de sortida, tenim moltes ganes de navegar.

Els dies previs a la sortida estarem al pantalà situat a Marina Port Vell i sabem que molts de vosaltres ens vindreu a veure i començareu a treballar en el seguiment de la regata. Aquesta setmana comencen les proves del programa educatiu, esperem que aprengueu moltes coses sobre el vaixell, la nostra preparació i com és el mar pel qual navegarem primer, l'imprevisible Mediterrani.

Que us ho passeu molt bé durant el seguiment!

Bona singladura a tots.

Pachi Rivero
Toño Piris

Proves primària                                                         Proves secundària
Planeta aigua                                                               Planeta aigua
Ésser humà                                                                 Ésser humà
Navegació                                                                    Navegació

1 comentari:

  1. Hola, em dic Adrià i el meu grup de síntesi i jo volem donar-nos el nostre suport a vosaltres, a l'equip Renault.

    ResponElimina